Hvordan reposisjonerer man en av norges største byggvarespesialister?
Montér er en av Norges største byggevarekjeder med ca. 140 varehus over hele landet. Her jobber noen av bransjens mest ivrige, kunnskapsrike og hjelpsomme fagspesialister. Montér ønsket å reposisjonere seg for å få større plass i nordmenns hjem, hytter og hjerter.
Vi vet at landets mange selvbyggere ofte trenger en hjelpende hånd til prosjektene sine. Kundene vil gjerne ha tips og råd til små og store prosjekter for at resultatet skal bli et solid byggverk, akkurat som forventet.
Kampanje
Merkevarestrategi
Markedsrådgivning
Video
Monters nye slagord "Når resultatet teller" peker på betydningen av profesjonell hjelp og service som forutsetning for å lykkes med ethvert byggeprosjekt, uansett ambisjon. Sammen med nytt slagord og kommunikasjonskonsept lanserte vi ny designprofil, justert logo og de første kampanjefilmene fra det nye konseptet.
Våre tjenester, prosesser og metoder muliggjør en helhetlig tilnærming til markedsarbeid.
Vi har fjernet unødvendige interne strukturer, hvilket gjør planlegging enklere og produksjon raskere.
Vår innsikt- og analysehub sikrer gode beslutninger og tydeliggjør resultatene vi skaper.
Vi leverer målbare løsninger så vi kan vise hvilke resultater vi skaper, og hvilke ROI vi leverer.