Case | Monter

Når resultatet teller

Hvordan reposisjonerer man en av norges største byggvarespesialister?

Montér er en av Norges største byggevarekjeder med ca. 140 varehus over hele landet. Her jobber noen av bransjens mest ivrige, kunnskapsrike og hjelpsomme fagspesialister. Montér ønsket å reposisjonere seg for å få større plass i nordmenns hjem, hytter og hjerter.

Vi vet at landets mange selvbyggere ofte trenger en hjelpende hånd til prosjektene sine. Kundene vil gjerne ha tips og råd til små og store prosjekter for at resultatet skal bli et solid byggverk, akkurat som forventet.

Dette leverte vi:

  • Kampanje

  • Merkevarestrategi

  • Markedsrådgivning

  • Video

Monters nye slagord "Når resultatet teller" peker på betydningen av profesjonell hjelp og service som forutsetning for å lykkes med ethvert byggeprosjekt, uansett ambisjon. Sammen med nytt slagord og kommunikasjonskonsept lanserte vi ny designprofil, justert logo og de første kampanjefilmene fra det nye konseptet.

Snakk med oss om kreativitet og markedsrådgivning

Flere caser

Dette leverer vi

Vi finner ut hvor du skal, og hvorfor. Vi analyserer og aktiviserer. Vi skaper, måler og justerer—og tar integrert markedsføring til neste nivå.

360° markedsføring

Våre tjenester, prosesser og metoder muliggjør en helhetlig tilnærming til markedsarbeid.

Effektive leveranser

Vi har fjernet unødvendige interne strukturer, hvilket gjør planlegging enklere og produksjon raskere.

Datadrevet innsikt

Vår innsikt- og analysehub sikrer gode beslutninger og tydeliggjør resultatene vi skaper.

Smarte investeringer

Vi leverer målbare løsninger så vi kan vise hvilke resultater vi skaper, og hvilke ROI vi leverer.