Case | Kubota & Petter Pilgaard Maskin

Da Petter møtte Kubota

Hvordan relansere en verdenskjent traktor i lille Norge?

5,3m

FORTJENT OPPMERKSOMHET

Dette leverte vi:

  • Lanseringskampanje

  • SoMe

  • PR

  • Innhold

Den overordnede løsningen ble Pilgaard Maskin. En strategi, som med et beskjedent budsjett på 700 000, har gitt en rekkevidde via sosiale medier og fortjent oppmerksomhet på mer enn 5,3 millioner.

Bakgrunnen for oppdraget var at NellemannMachinery nylig overtok agenturet for Kubota pådet norske markedet. Et selskap som til da haddemest erfaring med salg av personbiler. For selv om Kubota på verdensbasis er et av de største traktormerkene, var det begrenset med kjennskap i Norge. Noe som er snudd opp ned på ett år. I dag er Kubota traktormerket alle snakker om, og et merke alle konkurrentene frykter.

Snakk med oss om media & innhold

Flere caser

Dette leverer vi

Vi finner ut hvor du skal, og hvorfor. Vi analyserer og aktiviserer. Vi skaper, måler og justerer—og tar integrert markedsføring til neste nivå.

360° markedsføring

Våre tjenester, prosesser og metoder muliggjør en helhetlig tilnærming til markedsarbeid.

Effektive leveranser

Vi har fjernet unødvendige interne strukturer, hvilket gjør planlegging enklere og produksjon raskere.

Datadrevet innsikt

Vår innsikt- og analysehub sikrer gode beslutninger og tydeliggjør resultatene vi skaper.

Smarte investeringer

Vi leverer målbare løsninger så vi kan vise hvilke resultater vi skaper, og hvilke ROI vi leverer.