Hvordan relansere en verdenskjent traktor i lille Norge?
5,3m
FORTJENT OPPMERKSOMHET
Lanseringskampanje
SoMe
PR
Innhold
Den overordnede løsningen ble Pilgaard Maskin. En strategi, som med et beskjedent budsjett på 700 000, har gitt en rekkevidde via sosiale medier og fortjent oppmerksomhet på mer enn 5,3 millioner.
Bakgrunnen for oppdraget var at NellemannMachinery nylig overtok agenturet for Kubota pådet norske markedet. Et selskap som til da haddemest erfaring med salg av personbiler. For selv om Kubota på verdensbasis er et av de største traktormerkene, var det begrenset med kjennskap i Norge. Noe som er snudd opp ned på ett år. I dag er Kubota traktormerket alle snakker om, og et merke alle konkurrentene frykter.
Våre tjenester, prosesser og metoder muliggjør en helhetlig tilnærming til markedsarbeid.
Vi har fjernet unødvendige interne strukturer, hvilket gjør planlegging enklere og produksjon raskere.
Vår innsikt- og analysehub sikrer gode beslutninger og tydeliggjør resultatene vi skaper.
Vi leverer målbare løsninger så vi kan vise hvilke resultater vi skaper, og hvilke ROI vi leverer.