Case | Jif

#cleantok for Jif

Hvordan snakke til yngre målgrupper om vask og rengjøring?

Jif ønsker å treffe en yngre målgruppe med kommunikasjonen sin, særlig alderen 18 til 25 år. Derfor var TikTok et naturlig valg av kanal!

Elg, nå en del av Bloom, har laget kanalstrategi for TikTok, hvor målet med innholdet er å gjenspeile humoristiske og hverdagslige situasjoner rundt vasking som målgruppen kan kjenne seg igjen i. Vasketips og ASMR-vasking er bare noen av godbitene som deles på kanalen og #cleantok.

Sjekk ut TikTok-profilen her!

Dette gjør vi for Jif:

  • Kanalstrategi

  • Idéutvikling og innholdsproduksjon

  • Trendwatching

  • Publisering av innhold

  • Koordinering av influensere

  • Community management

Snakk med oss om media & innhold

Flere caser

Dette leverer vi

Vi finner ut hvor du skal, og hvorfor. Vi analyserer og aktiviserer. Vi skaper, måler og justerer—og tar integrert markedsføring til neste nivå.

360° markedsføring

Våre tjenester, prosesser og metoder muliggjør en helhetlig tilnærming til markedsarbeid.

Effektive leveranser

Vi har fjernet unødvendige interne strukturer, hvilket gjør planlegging enklere og produksjon raskere.

Datadrevet innsikt

Vår innsikt- og analysehub sikrer gode beslutninger og tydeliggjør resultatene vi skaper.

Smarte investeringer

Vi leverer målbare løsninger så vi kan vise hvilke resultater vi skaper, og hvilke ROI vi leverer.