Hvordan snakke til yngre målgrupper om vask og rengjøring?
Jif ønsker å treffe en yngre målgruppe med kommunikasjonen sin, særlig alderen 18 til 25 år. Derfor var TikTok et naturlig valg av kanal!
Elg, nå en del av Bloom, har laget kanalstrategi for TikTok, hvor målet med innholdet er å gjenspeile humoristiske og hverdagslige situasjoner rundt vasking som målgruppen kan kjenne seg igjen i. Vasketips og ASMR-vasking er bare noen av godbitene som deles på kanalen og #cleantok.
Kanalstrategi
Idéutvikling og innholdsproduksjon
Trendwatching
Publisering av innhold
Koordinering av influensere
Community management
Våre tjenester, prosesser og metoder muliggjør en helhetlig tilnærming til markedsarbeid.
Vi har fjernet unødvendige interne strukturer, hvilket gjør planlegging enklere og produksjon raskere.
Vår innsikt- og analysehub sikrer gode beslutninger og tydeliggjør resultatene vi skaper.
Vi leverer målbare løsninger så vi kan vise hvilke resultater vi skaper, og hvilke ROI vi leverer.